För hyresgäster

Behöver du få service utförd, eller göra en felanmälan?
Här hjälper vi er!

Group 7Created with Sketch.

För hyresgäster

Behöver du hjälp med något, vill göra en felanmälan, eller komma i kontakt med någon i vårt fastighetsteam? Genom att gå in under bostad eller lokal nedan kommer du till den sida där du kan anmäla felet som skickas vidare till rätt person som kan hjälpa dig.

Om ni vill bifoga ett dokument eller en bild  i felanmälan går det bra men endast i formatet
pdf eller jpg.

Du kan även ringa direkt till felanmälan på tel 0771-40 46 60 som hjälper dig.


Bor du hos Vatne Living i Trollhättan?  

Då gör du felanmälan via vatneliving.realportal.nu
Frågor hänvisas till vatneliving@nordicpm.se

Detta gäller följande adresser:
Kuskgatan 2-18
Slåttervägen 46-107
Torparegatan 5-23


I din fastighets trapphus och hissar finns aktuella telefonnummer som kan användas vid akuta fel under kvällar och helger. Där finns även övriga kontaktuppgifter som gäller för fastigheten.

Vi på Nordic PM förvaltar fastigheter på ett flertal orter. Vi agerar som fastighetsägarens representant och hoppas att du som hyresgäst ska känna att vi är en aktiv och tillgänglig samarbetspartner med hög servicenivå. Vi finns där för att hjälpa er att trivas med era lokaler, och det ska därför alltid vara enkelt att komma i kontakt med oss.